Kreativitásra fel! Így használd az online tervezőt

Új termékedet szórólapon szeretnéd reklámozni? Egy elegáns és hatásos roll-upot szeretnél egy rendezvényre? Egyedi névjegykártyával szeretnéd lenyűgözni a partnereidet és az ügyfeleidet? Mindehhez lelki szemeid előtt már megjelent az a dizájn, amivel a legjobban mutatna? Online tervezőnkkel könnyen formába öntheted az elképzeléseidet! Az alábbiakban röviden végigvezetünk a rendelés és a tervezés lépésein.

Így kezdd a rendelést

Mi, a Printeraktiv Webshop munkatársai úgy állítottuk össze a rendelés folyamatát és az online tervező használatát, hogy a lehető leggyorsabb és legátláthatóbb legyen, egyúttal minél több variációs lehetőséget lehetővé tegyen vevőink számára.

Első lépésben kattints a termék – szórólap, hajtott szórólap, névjegykártya, matrica, roll-up stb. – rendelési oldalára. Szórólap esetében például eldöntheted, hogy A4, A5, A6 méretűt szeretnél, illetve egyoldalas vagy kétoldalas terméket. Matrica esetében kiválaszthatod, hogy négyzet, kör, téglalap, ovális vagy teljesen egyedi formát szeretnél, névjegykártya esetében pedig azt, hogy egy- vagy kétoldalas névjegy legyen, illetve legyen-e rajta fóliázás.

Használd az online tervezőt, hogy minél több variációs lehetőséget kipróbálhass gyorsan és egyszerűen

Felhasználóbarát és átlátható online tervező

Az online tervezővel ugyanolyan kreatív lehetsz, mint anno az iskolai rajzórákon a szabadrajz feladatoknál. Legelőször is tekints a bal oldali menüsorra: itt találod a „Hátterek”, „Szöveg”, „Klipartok”, „Fotó”, „Elemek”, „Rétegek” menüket – ezeket használva állítod majd össze a kész tervet. Fontos, hogy a leírásokat mindig olvasd el, mert lényeges információkat tartalmaznak! Soha ne ugord át őket!

Első lépésben kezdd a „Hátterek” menüvel. Itt vagy rákattintasz valamelyik előre elkészített háttérképre (ezeket nem lehet szerkeszteni), vagy pedig az üres fehér alappal kezded a munkát, és teljesen szabadon szárnyalhat a fantáziád.

Itt két dologra hívjuk fel a figyelmedet: a grafikai elemek és szövegek a zöld vonalon belül legyenek, mert ez jelenti a belső margót! A belső margónak esztétikai és vágási szempontból is jelentősége van. A piros vonal pedig a vágójelet jelenti: ennek mentén vágjuk le a papír szélét, és az a grafikai elem vagy szöveg, ami ezen kívül esik, szintén levágásra kerül!

Mindent, amire szükséged van, megtalálsz a menük között

A „Szöveg” menüben rengetegféle betűtípust találsz a kerekdedtől a gótikus hatásún át a romantikus dőlt betűkig vagy a szikárabb, magasabb betűkig. Természetesen bevethetsz olyan szövegszerkesztési eszközöket is az egyes tartalmak kiemelése, strukturálás érdekében, mint például a félkövér betűtípus használata. Nyomdai termékedet vizuális elemekkel is gazdagíthatod: klipartokkal és fotókkal, amik kiválaszthatsz képtárunkból.

Most következnek az ínyencségek: az „Elemek” menüben találod a szabadkézi rajz funkciót, amivel igazán kiaknázhatod a kézügyességedet! Rajzoláskor az ecset méretét és színét egyaránt állíthatod. Ha azonban úgy érzed, a szabadkézi rajz helyett maradnál a kötöttebb alakzatoknál, kattints inkább a „Formák”-ra vagy az „Ikonok”-ra, és díszítsd geometrikus alakzatokkal a szórólapodat vagy a matricádat. QR-kódot is ebben a menüben szúrhatsz be, a bal oldalon találod az erre vonatkozó ikont.

Ha elkészültél, nyomj a mentésre, és a grafikád odakerül a már kosárba rakott terméked mellé, és amikor leadod a rendelést, akkor ez is automatikusan elküldésre kerül.

Az online tervező használatáról egy rövid videót  is összeállítottunk, amiben végigkövetheted a tervezés lépéseit.



Néhány alapvető dolog, amire mindenképp figyelj oda

Az elmúlt hónapokban több cikkben írtunk a szórólap tervezés vagy a névjegykártya készítés fortélyairól. Találsz írást arról, hogyan állíts össze szórólapot úgy, hogy egy ütős címsor és egy hatásos kép felhívja a potenciális vevők figyelmét a termékedre vagy a szolgáltatásodra. Írtunk arról is, hogyan, milyen elemekkel érd el azt a hatást a névjegykártyáddal, amit szeretnél, és mik az aktuális egyedi névjegykártya trendek. S ami igazán fontos: egyik cikkünkben a színek pszichológiájáról is olvashatsz – a színek ugyanis tudattalan hatást váltanak ki a befogadóban, és fontos, hogy a vállalkozásoddal összhangban lévő minőségeket közvetíts rajtuk keresztül. Tehát szórólap vagy névjegykártya tervezés során ne csak azt gondold át, mi kerüljön a termékre, hanem azt is, hogy milyen színeket alkalmazol rajtuk.

Ha elakadnál keress minket bátran elérhetőségeinken, vagy nézd meg a használati útmutatót!

Van kész grafikád vagy szeretnéd online megszerkeszteni ehhez a termékhez:

Kész grafika feltöltése

  • - Nyomdakész file feltöltés
  • - pdf, jpg, tif, psd, cdr, ai formátumok

Online tervező

  • - Szerkeszd meg egyszerűen
  • - Válassz sablonokból

TERMÉK KOSÁRBA KERÜLT! Oops!

close

Select options

close