Amikor a papírmunka megtérül – marketingtippek könyvelőknek

Könyvelőként új vállalkozást indítanál?

Már működő könyvelőirodád van, de bővítenéd ügyfélkörödet?

Segítséget nyújtanál ügyfeleidnek úgy, hogy közben magadat is reklámozod?

A könyvelő a biztos pont a vállalkozásban – nemcsak a határidők őre és eligazodik a pénzügyi jogszabályokban, de egy-egy jó meglátással, pénzügyi megoldással százezreket takaríthat meg a cégnek. Fontos, hogy könyvelőként az ügyfeleid tudomására hozd – jól látható, de elegáns stílusban –, hogy kisujjadban van a szakma minden fortélya, és te vagy az egyik pillér, ami megtartja a céget.

Az alábbiakban néhány ügyes marketingtippet találsz ehhez, amit könnyedén alkalmazhatsz nyomtatott termékeken.

Névjegykártya trendek

Egy jó névjegykártya többet nyújt annál, hogy tartalmazza az elérhetőségeidet. Manapság népszerű trend a kétoldalas névjegy, melynek lényege, hogy a vállalkozásod adatai elférnek a kártya egyik oldalán, a kártya másik oldalára pedig más, az ügyfelek és a vállalkozás szempontjából fontos információ kerülhet.

Gondoltál már arra, hogy a névjegykártyád hátoldalán feltüntesd a fontos bevallási határidőket? A névjegyed ott lapul majd az ügyfeleid táskájában, és rögtön eszükbe jutnak az aktuális adózási teendők, amint a kezükbe akad a kártya. Vagy ha könyvelőként kiemelten foglalkozol egy bizonyos típusú ügyfélkörrel (pl. KATA-adózóknak nyújtasz tanácsadást), akkor ezt is kiemelheted a névjegyed másik oldalán.

Korábbi cikkeinkben hasznos támpontokat találsz ahhoz, hogy milyen látványelemeket érdemes feltüntetni egy hatásos névjegykártyán, illetve hogy mik a legújabb egyedi névjegykártya trendek.


Szórólap tippek

Sőt mi több, hasonló megoldásokat szórólapon is alkalmazhatsz. Habár alapszabály, hogy a szórólapon legyen egy ütős címsor és egy hatásos kép, a szóróanyag méreténél fogva egyéb információk elhelyezésére is alkalmas. Akár egy kis táblázat is elfér rajta az észben tartandó befizetésekről, bevallási kötelezettségekről. Szórólap tervezés során a különböző típusú ügyfelek számára különböző szórólapokat is készíthetsz, rajta a rájuk vonatkozó határidőkkel és teendőkkel (hiszen más kötelezettségek vonatkoznak egy kft.-re és egy egyéni vállalkozóra).

A tervezéshez figyelmedbe ajánljuk az online tervezőt a Printeraktiv Webshop oldalán. A rendelési és tervezési folyamatot úgy alakítottuk ki, hogy a lehető legegyszerűbb legyen, az online tervező használatát egy rövid cikkben is összefoglaltuk. Egy további cikkben az olyan nyomdai tudnivalókról is írunk, mint a papírfajták és a színek megfelelő megválasztása.


A papír alapú termékek kiváló lehetőséget nyújtanak arra, hogy reklámozd magad

Vess be hatásos kiegészítőket!

Legyünk őszinték: a könyvelés jelentős részben papírmunka. Sokan kizárólag papír alapú – vagy vegyesen elektronikus és papír alapú – számlázást alkalmaznak, illetve nyomtatványokra kell fontos adatokat rávezetniük.

  • – Boríték: Egy könyvelőirodában rengeteg anyagot kell postázni még a digitális világban is. Elegáns megoldás, ha egyedi tervezésű borítékot használsz, amelyen szerepel a logód.
  • – Dosszié: Tökéletes reklámhordozó lehet. Ügyfeleid hálásak lesznek, ha egyedi tervezésű dossziét kapnak tőled, mert nem kell azon gondolkodniuk, mibe gyűjtsék a számláikat, hivatalos anyagaikat, ráadásul egy pillantásból rájönnek, hogy ez a „számlás dosszié”. Lásd el névjegykártyával, az elejét és a hátulját jól tűzdeld meg közérdekű információkkal – hiszen adott a nagyobb felület –, és a logódat/szlogenedet se felejtsd le róla!
  • – Jegyzettömb: Választhatsz kockásat, csíkosat, táblázatosat – amelyik számodra és ügyfeleid számára a legjobban kezelhető. Egyeztető tárgyaláskor a kezükbe adhatod, hogy jegyzetelni tudjanak, és a következő megbeszélésre is magukkal hozhatják. Természetesen a logó, szlogen, illetve a vállalkozásod arculatához alkalmazott színek mind fontos látványelemek lehetnek a jegyzettömbön.
  • – Önátírós nyomtatvány: Ha ügyfelednek önátírós nyomtatványra van szüksége (akár szigorú számadásúra), tégy javaslatot arra, hogy milyen információk kerüljenek rá. Hiába kapható számlatömb, fuvarlevél vagy megrendelőtömb a papírboltban, elképzelhető, hogy ügyfelednek nem ezekre a szabványokra, hanem valami egyedire van szüksége. Készíthettek olyat, ami az ő számára a legmegfelelőbb, mi pedig legyártjuk egyedi igény szerint.

Mi, a Printeraktiv Nyomda Webshop kifejezetten kisvállalkozók igényeire szabva végzünk nyomdai kivitelezést. A kiválasztott termékekhez azonnal megtalálsz minden szükséges információt és paramétert, és néhány egyszerű lépésben, nyomdai szakszavaktól mentesen rendelhetsz.

Nettó 10.000 Ft értékű rendelés felett a Printeraktiv Webshop ingyenes kiszállítást vállal az ország egész területére, 1-2 nap gyártási határidővel.

Kérdésed van? Ne habozz kapcsolatba lépni velünk!

Van kész grafikád vagy szeretnéd online megszerkeszteni ehhez a termékhez:

Kész grafika feltöltése

  • - Nyomdakész file feltöltés
  • - pdf, jpg, tif, psd, cdr, ai formátumok

Online tervező

  • - Szerkeszd meg egyszerűen
  • - Válassz sablonokból

TERMÉK KOSÁRBA KERÜLT! Oops!

close

Select options

close