1. Milyen példányszámoktól vállal a webshop nyomdai munkát?
Cégünk a digitális technológiának köszönhetően már kisebb példányszámú kiadványokat is készít. Tehát ha csupán 100 db szórólapra, 20 db céges dossziéra, 1-2 db plakátra van szükséged, mi megoldjuk, fordulj hozzánk bizalommal! Amennyiben a webshopban található példányszámoknál nagyobb mennyiségre lenne szükséged, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot és egyedi árajánlatot adunk.
2. Hogyan tudok rendelni?
Webshopunkban válaszd ki a kért terméket. A termékoldalon válaszd ki a kívánt paramétereket. Töltsd fel a kész grafikád vagy használd online tervezőnket. Ezután már csak adataid megadására van szükség, majd ki kell választanod a fizetési és szállítási módot és kész is vagy.
3. Ha van kész grafikám, milyen formátumban küldjem el?
A grafikákat optimális esetben pdf-ben kérjük leadni, vektoros formában, szükség esetén kifutóval, vágójellel ellátva. Amennyiben nem vagy biztos abban, hogy a rendelkezésre álló file megfelelő-e nyomdai kivitelezésre, tekintsd meg Anyagleadási tudnivalók c. cikkünket.
4. Ugyanazt a terméket rendelném két eltérő grafikával. Mi a teendő?
Amennyiben ugyanazt a típusú terméket szeretnéd rendelni, de két eltérő grafikával, úgy kérjük tedd a kosárba külön-külön a kért mennyiségeket és mindegyikhez külön töltsd fel / szerkeszd meg a grafikát.
5. Kisebb mennyiséget tudok rendelni, mint amit a termékoldalon lévő mennyiség/szállítási idő táblázatban látok?
Minden termékből eltérő a legkisebb rendelési mennyiség. A táblázatban a minimálisan rendelhető mennyiség az első sorban látható. Ennél kevesebbet nem lehet rendelni.
6. Milyen típusú papírt válasszak?
Cégünk a nyomdai termékekhez papír és műanyag alapanyagok igen széles skáláját tartja raktáron. Minden termékünknél a webshopban javaslatot teszünk az adott termékhez leginkább illő papírtípusokra, így ha ezekből választasz, biztosan a termék funkcióját ellátó anyagra fog készülni. Lehetőség van a webshopban papír-mintakönyv rendelésre is, ha szeretnéd kézzel foghatóan megismerni alapanyagainkat.
7. Mi az a file ellenőrzés?
A megrendeléshez feltöltött vagy online szerkesztőben készített grafikádat ellenőrizzük. Ha nyomatásra nem alkalmas, úgy a hibákat javítjuk, átszerkesztjük, hogy a legjobb végeredményt kaphasd. A File ellenőrzés a megrendelésnél opcionálisan kérhető, a díja 2500 Ft + áfa. Ha nem kéred a file ellenőrzést, úgy a feltöltött / szerkesztett grafikád hibájából eredő hibás végtermékért nem vállalunk felelősséget.
A megrendelt termék ellenértékét bankkártyával vagy átutalással tudod kiegyenlíteni.
Utánvétes vagy az átvétel helyszínén történő fizetésre sajnos nincs lehetőség.
Kérjük vedd figyelembe, hogy az előre fizetéses rendszert azért alkalmazzuk, mert egyedi igényekre készült termékekről van szó, melyek másnak nem értékesíthetők.
9. Mennyi idő alatt készül el a megrendelt termék?
Az általunk alkalmazott technológiák gyors átfutási időt tesznek lehetővé.
Aktuális kapacitástól függően akár 1-2 munkanap alatt is elkészülnek a megrendelt termékek.
Webáruházunkban általad választható a szállítási határidő. A termékoldalon a mennyiségi táblázatban kiválaszthatod, hogy mikorra szeretnéd, ha elkészülne a terméked.
10. Vállalják a kész termék kiszállítását?
A kész nyomdatermékek kiszállítását az egész ország területére szerződött futárszolgálatunk látja el, a kiszállítás ideje általában 1 munkanap, mely a gyártási időhöz hozzáadódik.
NEM TALÁLTAD MEG A VÁLASZT?
Tekintsd meg videós útmutatóinkat vagy keress minket elérhetőségeinken!