Online chat

0-24 ügyfélszolgálat

+36 70 418 4788

8-16 óráig hívható

Gyakori kérdések

1. Milyen példányszámoktól vállal a webshop nyomdai munkát?

Cégünk a digitális technológiának köszönhetően már kisebb példányszámú kiadványokat is készít. Tehát ha csupán 100 db szórólapra, 20 db céges dossziéra, 1-2 db plakátra van szükséged, mi megoldjuk, fordulj hozzánk bizalommal! Amennyiben a webshopban található példányszámoknál nagyobb mennyiségre lenne szükséged, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot és egyedi árajánlatot adunk.

2. Hogyan tudok rendelni?

Webshopunkban válaszd ki a kért terméket. A termékoldalon válaszd ki a kívánt paramétereket. Töltsd fel a kész grafikád vagy használd online tervezőnket. Ezután már csak adataid megadására van szükség, egy lépéses pénztár oldalunkon.

3. Ha van kész grafikám, milyen formátumban küldjem el?

A grafikákat optimális esetben pdf-ben kérjük leadni, vektoros formában, szükség esetén kifutóval, vágójellel ellátva. Amennyiben nem vagy biztos abban, hogy a rendelkezésre álló file megfelelő-e nyomdai kivitelezésre, tekintsd meg Anyagleadási tudnivalók c. cikkünket.

4. Ugyanazt a terméket rendelném két eltérő grafikával. Mi a teendő?

Amennyiben ugyanazt a típusú terméket szeretnéd rendelni, de két eltérő grafikával, úgy kérjük tedd a kosárba külön-külön a kért mennyiségeket és mindegyikhez külön töltsd fel / szerkeszd meg a grafikát.

5. Kisebb mennyiséget tudok rendelni, mint amit a termékoldalon lévő mennyiség/szállítási idő táblázatban látok?

Minden termékből eltérő a legkisebb rendelési mennyiség. A táblázatban a minimálisan rendelhető mennyiség az első sorban látható. Ennél kevesebbet nem lehet rendelni.

6. Milyen típusú papírt válasszak?

Cégünk a nyomdai termékekhez papír és műanyag alapanyagok igen széles skáláját tartja raktáron. Minden termékünknél a webshopban javaslatot teszünk az adott termékhez leginkább illő papírtípusokra, így ha ezekből választasz, biztosan a termék funkcióját ellátó anyagra fog készülni. Lehetőség van a webshopban papír-mintakönyv rendelésre is, ha szeretnéd kézzel foghatóan megismerni alapanyagainkat.

7. Mi az a file ellenőrzés?

A megrendeléshez feltöltött vagy online szerkesztőben készített grafikádat ellenőrizzük. Ha nyomatásra nem alkalmas, úgy a hibákat javítjuk, átszerkesztjük, hogy a legjobb végeredményt kaphasd. A File ellenőrzés a megrendelésnél opcionálisan kérhető, a díja 2500 Ft + áfa. Ha nem kéred a file ellenőrzést, úgy a feltöltött / szerkesztett grafikád hibájából eredő hibás végtermékért nem vállalunk felelősséget.

8. Hogyan tudok fizetni?

A megrendelt termék ellenértékét utánvéttel, bankkártyával vagy átutalással tudod kiegyenlíteni.

9. Mennyi idő alatt készül el a megrendelt termék?

Az általunk alkalmazott technológiák gyors átfutási időt tesznek lehetővé.

Aktuális kapacitástól függően akár 1-2 munkanap alatt is elkészülnek a megrendelt termékek.
ÚJ funkciónk a választható szállítási határidők. A termékoldalon a mennyiségi táblázatban kiválaszthatod, hogy mikorra szeretnéd, ha elkészülne a terméked.

10. Vállalják a kész termék kiszállítását?

A kész nyomdatermékek kiszállítását az egész ország területére szerződött futárszolgálatunk látja el, a kiszállítás ideje 1-2 munkanap.

NEM TALÁLTAD MEG A VÁLASZT?

Tekintsd meg videós útmutatóinkat vagy keress minket elérhetőségeinken!

Van kész grafikád vagy szeretnéd online megszerkeszteni ehhez a termékhez:

Kész grafika feltöltése

  • - Nyomdakész file feltöltés
  • - pdf, jpg, tif, psd, cdr, ai formátumok

Online tervező

  • - Szerkeszd meg egyszerűen
  • - Válassz sablonokból

SIKER! Oops!

close

Select options

close