Beszélj a reklámok nyelvén is, avagy marketingtippek nyelviskoláknak

Általában az ősz és a tél a főszezonja annak, hogy képezzük magunkat. Ez a nyelvtanulásra is igaz – a legtöbben ilyenkor vágnak bele egy nyelvtanfolyamba. Habár egy nyelviskola jó hírét az elégedett tanítványok viszik messzire, néhány marketingötlettel megsokszorozható ez a hatás.

Ha nyelviskolát vezetsz, járj néhány lépéssel a versenytársak előtt – vess be minél több hirdetési lehetőséget! Az alábbiakban ahhoz adunk néhány tippet, hogyan erősítheted nyelviskolád imázsát, úgy, hogy annak reklámértéke is legyen.

Kedveskedj a tanítványoknak kezdőcsomaggal!

Mindenki látott már olyan diákot, akinek táskájából szanaszét hullanak a tanuláshoz használt jegyzetek és papírok. Gondoskodhatsz róla, hogy a te nyelviskoládban tanulók könnyen rendszerezzék a tanulnivalót – a tanfolyam első óráján lepd meg a tanítványokat egy kezdőcsomaggal! Mindenekelőtt kerüljön bele jegyzettömb, természetesen jól látható helyen elhelyezve rajta a nyelviskola logója, esetleg szlogenje. A jegyzettömböt kártyanaptárral is kiegészítheted, amin jelölhetitek a tanfolyami napokat, illetve ha a kurzust vizsga zárja le, akkor kiemelhetitek annak a napját is.

Mindezt pedig beleteheted egy dossziéba, amely szintén egyedi tervezésű, rajta az iskola logójával, és amelybe a diákok a továbbiakban gyűjthetik a különböző segédanyagokat, amiket a tanfolyam során kapnak. Így mindent egy helyen megtalálhatnak majd, és remélhetőleg semmi sem fog elkeveredni.

Az egész kompakt csomagot akár egy papírtáskába is beleteheted – így még elegánsabb hatást kelthetsz, ráadásul amikor a tanítványok használják a táskát a mindennapjaikban, a rajta szereplő logó messzire viszi a nyelviskola hírét.

A reklámok ereje

Ezek a termékek – a jegyzettömb, a kártyanaptár, a dosszié és a papírtáska – elsőre nem tűnnek reklámnak, ám mégis van marketinghatásuk: bárki érdeklődését felkelthetik, aki látja a nyelviskola nevét és logóját rajtuk.

Ne feledd: a diákok nemcsak elkezdik, hanem remélhetőleg el is végzik, be is fejezik majd a tanfolyamot. A kurzus lezárását díjazhatod egy szép és tartós oklevéllel, amire ránézve a tanítványok büszkének érezhetik magukat, és láthatják, hogy mérföldkőhöz érkeztek a nyelvtanulásban. A több tanfolyamot elvégzők így visszajelzést kaphatnak a haladásukról, és idővel egész oklevélgyűjteményre tehetnek szert.

Gondolj a tanárokra is!

A nyelviskolában tanító tanároknak csináltathatsz névjegykártyát, amivel egyrészt erősíted a pozitív munkakapcsolatot, másrészt a diákok a névjegy segítségével könnyebben megtalálják a tanfolyamvezető tanáruk elérhetőségeit, amikor szükségük van rá. Akár a tanítványok kezdőcsomagjába is beleteheted az őket tanító tanár névjegyét.

A névjegykártya készítés során figyelj arra, hogy a kártya mindkét oldalát kihasználd: a névjegy egyik oldalára az adott nyelvtanár elérhetőségei kerülhetnek, a másik oldalára pedig a nyelviskola elérhetőségei, vagy akár egy térképrészlet, aminek segítségével az is könnyen eltalál az iskolába, aki nehezen tájékozódik. Ha a névjegykártya tervezéshez jól jönne némi inspiráció, egy korábbi cikkünkben írtunk a legújabb egyedi névjegykátya trendekről.

A nyomtatott reklámanyagok kiválóan használhatók a nyelviskolák reklámjában is

Legyen komplex hirdetési stratégiád – nyomtatott reklámanyagokkal!

Habár a legtöbben manapság az online hirdetésekre helyezik a hangsúlyt, a nyomtatott reklámanyagok is egyre inkább reneszánszukat élik. Egy korábbi cikkünkben 5 okot szedtünk össze, hogy miért érdemes például szórólappal hirdetni.

A szórólapon nemcsak az szerepelhet, hogy milyen nyelvek és milyen kurzusok elérhetők a nyelviskoládban, hanem az is, ha van valami különlegessége az intézménynek (pl. nagy százalékban anyanyelvi tanárok tanítanak, vagy külföldi munkavállalásra is felkészít stb.). Egy korábbi cikkünkben írtunk arról, mire érdemes figyelni szórólap tervezés során, és mitől lesz ütős és emlékezetes egy szórólap.

Nyomdai termékek reklámozáshoz

Természetesen a szóróanyagokon kívül más nyomdai termékeket is sikerrel bevethetsz: például a recepciónál felkerülhetnek a falra dekoratív plakátok, amik az új tanfolyamokat reklámozzák. Tervezhetsz olyan plakátot is, amin egy-egy diák elégedett visszajelzése olvasható a különböző kurzusokkal kapcsolatban.

S ha már a recepciónál tartunk, elhelyezhetsz ott egy méretes, figyelemfelkeltő rollupot, amin mindenki számára jól láthatók a nyelviskolában tanított nyelvek, a tanfolyamok és mindaz, amit a nyelviskola erősségének, különlegességének tartasz.

Minden, az imént említett terméket – plakátot, szórólapot, névjegykártyát, jegyzetfüzetet, dossziét stb. – te magad is megtervezheted online tervezőnkben, így a kész termékek igazán jól fognak illeszkedni a nyelviskola arculatához. Ha elakadnál, szívesen segítünk, az online tervező használatáról pedig egy külön cikkben olvashatsz.


Mi, a Printeraktiv Nyomda Webshop kisvállalkozások számára végzünk teljes körű nyomdai kivitelezést. Olyan webáruházat működtetünk, ahol néhány egyszerű lépésben, nyomdai szakszavaktól mentesen rendelhetsz, és a kiválasztott termékekhez azonnal megtalálsz minden szükséges információt és paramétert.

Nettó 20.000 Ft értékű rendelés felett ingyenes kiszállítást vállalunk az ország egész területére, 1-2 nap gyártási határidővel.

Bízza ránk nyomtatott reklámanyagai elkészítését, forduljon hozzánk bizalommal egészen a tervezéstől a kivitelezésig!!

Van kész grafikád vagy szeretnéd online megszerkeszteni ehhez a termékhez:

Kész grafika feltöltése

  • - Nyomdakész file feltöltés
  • - pdf, jpg, tif, psd, cdr, ai formátumok

Online tervező

  • - Szerkeszd meg egyszerűen
  • - Válassz sablonokból

TERMÉK KOSÁRBA KERÜLT! Oops!

close

Select options

close